Header Ads

«​គម្រោង​ប្ដូរ​លុយ​»​គ្រប់​ប្រព័ន្ធ​ទូរស័ព្ទ ក្រសួង​បញ្ជា​ឲ្យ​បិទ​ត្រឹម​បំណាច់​ខែ មីនា​នេះ


រាជធានី​ភ្នំពេញ ៖ ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍ បាន​ដាក់​ឱសានវាទបញ្ឈប់​«​គម្រោង​ប្ដូរ​លុយ​» ដែល​ក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទ​បាន​ដាក់​ចេញ ដើម្បី​ប្រកួត​ជែង​ក្នុង​ពេល​ថ្មី​ៗ ត្រឹម​បំណាច់​ខែមីនា ឆ្នាំ​នេះ ព្រោះថា​ការ​ប្រកួតប្រជែង​គម្រោង​បញ្ចុះតម្លៃ​ដ៏​សម្បើម​នេះ បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​បាត់​គុណភាព​នៃ​សេវា និង​បាត់​ចំណូល​ពន្ធ​ជូនរ​ដ្ឋ ។ ក្រសួង​បាន​កំណត់​ឲ្យ​បញ្ឈប់​ការ​ប្រកួតប្រជែង​តម្លៃ​បែប​នេះ ធ្វើ​ឡើង​កាល​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​១៦ មីនា ២០១៧ ក្នុង​កិច្ចប្រជុំ​មួយរវាង​លោក ត្រាំ អ៊ី​វ​តឹក រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍ ជាមួយ​ប្រតិបត្តិ​ករ​ទូរ​សព្ទ​ចល័ត​ទាំង​អស់នៅ​កម្ពុជា​ ។


បើ​យោងតាម លោក អ៊ឹម វុ​ត្ថា អ្នកនាំពាក្យ​និយ័ត​ករ​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា (TRC) បានអោយ​ដឹង​ថា មុន​ឱសានវាទ​របស់​ក្រសួង​បាន​ដាក់​ចេញ និយ័ត​ករ​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា ​ក៏​ធ្លាប់​បាន​ព្យាយាម​បញ្ឈប់​ម្ដង​ហើយពី​ការ​ធ្វើ​ប្រូ​ម៉ូ​ស៊ិ​ន​ទាំងនោះ តែ​គ្មាន​ប្រសិទ្ធភាព ដោយសារ​គ្មាន​ការ​ស្រុះស្រួល​រវាង​ក្រុមហ៊ុន​ទូរ​សព្ទ​ចល័ត​រួម​មាន​៣​ក្រុមហ៊ុន​(Smart Cellcard និង Metfone) ព្រោះថា ​ប្រតិបត្តិ​ករ​តំណាង​ក្រុមហ៊ុន​មាន​ជំហរ​មិន​សប្បាយចិត្ត​រវាង​គ្នានិងគ្នា​ ដែល​គាត់​បង្ខំចិត្ត​នាំ​គ្នា​ធ្វើ​បែប​នេះខ្លាច​ថា​ វា​អត់​ស្មើភាព​គ្នា ម្នាក់​យល់ព្រម​ឈប់ ម្នាក់​ទៀត​មិន​ព្រម​ឈប់ ។ ការ​ប្រកួតប្រជែង​តម្លៃ​បាន​ចាប់ផ្ដើម​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន Cellcard ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​បាន​ដាក់​ចេញ​គម្រោង​១​ដុល្លារ​ប្ដូរ​បាន​១០០​ដុល្លារ​។ ជា​ការ​ឆ្លើយ​តប​ក្រុមហ៊ុន Smart បាន​ដាក់​ចេញ​កញ្ចប់​១​ដុល្លារ​ប្ដូរ​បាន​១២៥​ដុល្លារ និង​បន្ទាប់​មក​ក្រុមហ៊ុន Metfone ១​ដុល្លារ​ប្ដូរ​បាន​១៥០​ដុល្លារ ។

លោក អ៊ឹម វុ​ត្ថា អ្នកនាំពាក្យ​និយ័ត​ករ​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា បាន​ពន្យល់​អោយ​ដឹង​ថា ការ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ហាក់​មិន​សម​ស្រប ការ​ដែល​ឲ្យ​រង្វាន់​ច្រើន​ពេក (​បន្ថែម​តម្លៃ​ច្រើន​ពេក​) ធ្វើ​ឲ្យ​អតិថិជន​ខំ​តេ (​ហៅ​ចេញ​) ធ្វើ​ឲ្យ​ស្ទះ ធ្វើ​ឲ្យ​គុណភាព​សេវា​មិនល្អ ហើយ​ណាមួយ នៅ​ពេល​១​ដុល្លារ​ថែម​ប៉ុន្មាន​ដុល្លារ​នោះ តែ​ធាតុ​ពិត​ទៅ សុពលភាព​ដែល​គាត់​ឲ្យ ឧទាហរណ៍ ថា​បួនដប់​ថ្ងៃ តែ​ជួនកាល​អត់​បាន​បួនដប់​ថ្ងៃ​ទេ ។ តាម​ពិត​ទៅ ចរិត​នៃ​ការ (​ធ្វើ​ប្រូ​ម៉ូ​ស៊ិ​ន​)​នេះ ហាក់ដូច​បោកប្រាស់​អតិថិជន​បន្តិច​» ។

ចំពោះ​សំណួរ​សួរ​ថា «​ចុះបើ​គេ​ធ្វើ​អីចឹង ​តើចំណេញ​អ្នក​ប្រើប្រាស់ដែរទេ?» អ្នកនាំពាក្យ​រូប​នេះ​ពន្យល់​ថា «​អីចឹង កុំ​ស្រែ​កថា​កាត់​លុយ​! មើល​១​ដុល្លារ ដូរ​បាន​១០០​ដុល្លារ អាច​ប្រើ​ទាំង​ទូរស័ព្ទ និង​ទិន្នន័យ​តែ​សម្រាប់​១៤​ថ្ងៃ​ប៉ុណ្ណោះ ដូចនេះ​មួយ​ខែ​អស់​ប៉ុន្មាន? ២​ដុល្លារ​យ៉ាងតិច​តែ អាច​ហៅ​ក្នុង​បណ្តាញ​ប៉ុណ្ណោះ ចុះ​ការ​ហៅ​ទូរស័ព្ទ និង​សារ​ឆ្លង​បណ្តាញ? និង​សេវា​ដទៃ​ទៀត? តើ​នេះ​ជា​ការ​ជួយ​អតិថិជន​ឬ? ហើយ​ចុះ​គុណភាព​សេវា និង​តំបន់​គ្រប​ដ​ណ្តា​ប់​សេវា មាន​តែ​ភ្នំពេញ​ទៅ កុំ​គិត​ទៅ​ជនបទ​អី? នេះ​មិន​ទាន់​គិត​ពី​ស្មា​ត​ផង? ១​ដុល្លារ​ដូរ​បាន​១២៥​ដុល្លារ បាន​១​ស​ប្តា​ហ៍ ចុះ​មួយ​ខែ​៤​ដុល្លារ ដោយ​មិន​គិត​សេវា​ដទៃ? នេះ​ឬ​សម្រាប់​អតិថិជន​។ ចុះ​ចំពោះ​ការ​អភិវឌ្ឍន៍ និង​ការ​បន្ត​វិនិយោគ​បន្ថែម​របស់​ក្រុមហ៊ុន​វិញ បើ​នៅ​តែ​ចុះ​តម្លៃ​ខាត តើ​មាន​អ្វី​សម្រាប់​ការ​ពង្រីក​សេវា ក្នុង​រយៈពេល​វែង?»​។

អ្នកនាំពាក្យ​រូប​នេះ បាន​បញ្ជាក់​ថា «​និយ័ត​ករ​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា យល់​ឃើញ​ថា ការ​អនុវត្ត​របស់​ពួក​គាត់​នេះ​គ្រាន់ តែ​ជា​ការ​ចង់​ផ្តួល​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក និង​មិន​បាន​ផ្តល់​ផល​ចំណេញ សម្រាប់​ការ​ប្រមូល​ទុន​វិនិយោគ​របស់​ខ្លួន ដើម្បី​ពង្រីក​ហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និង​សេវា​ថ្មី ព្រមទាំង​ពង្រឹងគុណភាព​សេវា របស់​ខ្លួន​ឡើយ និង​អតិថិជន​ក៏​មិន​បាន​ផល ពី​ករណី​នេះ​ឡើយ លើ​គុណភាព​សេវា​នៃ​ការ​ប្រើប្រាស់ និង​តំបន់​សេវា​ឱ្យ​ធំ​ទូលាយ​លើ​សេវា​ទិន្នន័យ ឬ​អ៊ីនធឺណិត​ល្បឿន​លឿន ដល់ទី​ជនបទ​ឡើយ ដោយសារ​តាម​ការ​សង្កេត​មើល សេវា​អ៊ីនធឺណិត​ល្បឿន​លឿន មាន​ទីក្រុង​ភ្នំពេញ​ប៉ុណ្ណោះ​រហូត​ដល់​៧៥% និង​២៥% ទៀត​សម្រាប់​តំបន់​ក្រៅពី​ភ្នំពេញ នៅ​ទូ​ទាំង​ប្រទេស​កម្ពុជា​»​។

សូម​រំលឹក​ឡើង​វិញ​ថា ថ្ងៃ​ទី​១៥ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ​២០១៧ និយ័ត​ករ​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា បាន​ចេញ​សេចក្តី​ប្រកាស​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទ​ទាំងអស់​នៅ​កម្ពុជា បញ្ឈប់​ជា​បន្ទាន់​នូវ​ការ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម តាម​គ្រប់​រូបភាព​អំពី​ការ​ប្តូរ​ទឹកប្រាក់ ឬ​បន្ថែម​ទឹកប្រាក់​ណា ដែល​មាន​លក្ខណៈ​ភូត​កុហក​អតិថិជន ឬ​លក់​ក្រោម​ថ្លៃដើម​៕


No comments